Wyrażenie „tłumaczenia marketingowe” nie jest na tyle trafnie obrazującym cały ten proces określeniem. Jeśli do czynienia mamy z materiałami marketingowymi jest to znacznie więcej niż czyste tłumaczenie. Właśnie dlatego dużo bardziej pasuje tu nazwa „lokalizacja marketingowa”. W rękach tłumacza nie jest zwyczajne przetłumaczenie dokumentu z języka pierwotnego na język docelowy....
Badania wskazują, że aż 87% menadżerów, jest zgodnych co do stwierdzenia, że brak umiejętności właściwego diagnozowania oraz rozwiązywania problemów w firmie, może przynieść za sobą bardzo poważne konsekwencje finansowe. To realny problem, jednak czy jesteśmy w stanie sobie z nim poradzić? A jeśli tak, to w jaki sposób? Firma i...
Obecnie do przekazywania informacji podatkowych w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK) są zobowiązani tylko niektórzy przedsiębiorcy. W tym roku obowiązek ten obejmie także pozostałych. Sprawdź, kiedy wejdą w życie istotne zmiany. „Jednolity plik kontrolny to plik o uzgodnionej strukturze logicznej służący do przekazywania przez podatników informacji podatkowych dotyczących prowadzonej przez...
Księgowość nie bez przyczyny jest zmorą dla wielu przedsiębiorców. Skomplikowane przepisy podatkowe i groźby wysokich grzywien, jakimi mogą skutkować niedopatrzenia lub błędne zeznania finansowe. Jak ich uniknąć? Najlepiej skorzystać z usług biura rachunkowego. Biura rachunkowe – wybór należy do Ciebie Firm pod szyldem biuro rachunkowe Wrocław jest coraz więcej, dlatego w...
Odkąd od marca 2018 roku został wprowadzony zakaz handlu w poszczególne niedziele, rynek e-commerce odnotował swój kolejny rozkwit. To właśnie w te dni wzrósł ruch na stronach www, a sprzedaż w sklepach internetowych zwiększyła się o ponad 55%, co przekłada się na nieprzeciętne zyski przedsiębiorców. Na korzyść zakupów online przemawia...
Zaufanie rozumiane jest bardzo często jako pewność, że możemy na kogoś liczyć, że ktoś nie będzie działał przeciwko nam, pomoże nam w trudnej sytuacji, nie będzie za naszymi plecami wypowiadać się o nas nieżyczliwie. Oczekujemy, że ktoś zaufany będzie do nas pozytywnie nastawiony. Dla wielu osób, zwłaszcza tych bez szczególnego...
Dziś brak strony internetowej dla firmy, koncernu czy jednoosobowej działalności, jest niemalże równoznaczny z brakiem klientów. Posiadanie własnej, dobrze zaprojektowanej strony internetowej jest więc warunkiem sine qua non w świecie biznesu. Z drugiej strony skoro każdy ma swoją stronę, jak dotrzeć do konsumentów z własną? Dobry projekt Pierwszą rzeczą jest sama...
W świecie e-maili, wiadomości tekstowych i Facebooka można się zastanawiać, czy inwestowanie w papier firmowy jest nadal dobrym rozwiązaniem. Nie da się jednak ukryć, że istnieje znaczna część procesów w firmie, które muszą być wykonane w tradycyjny sposób. Dotyczy to chociażby podpisywania umów czy wysyłania listów gratulacyjnych. Dlaczego papier...
Wygranie przetargu organizowanego przez podmiot publiczny lub zwycięstwo w konkursie prowadzonym na stanowisko w administracji bądź urzędzie – nie jest prostym zadaniem. Tym bardziej, że pozostałym uczestnikom tego procesu przysługuje prawo do jego zaskarżenia i niekiedy z czystej złośliwości, czasami dla wydłużenia swojego czasu na przygotowanie oferty bądź złożenie...
Jeszcze do lat międzywojennych miejskie hotele wznoszono z myślą, niemalże wyłącznie o samym pobycie gości w mieście – akomodacja, czyli zapewnienie dachu nad głową były główną funkcją hotelarstwa. Tylko pielęgnowane od XIX wieku hotele kuracyjne stanowiły wyraźny dowód na to, iż z ową podstawową cechą hotelu miejskiego można połączyć...