Platforma sklepów IdoSell we współpracy z Facebookiem, oferuje kompletnie nową integrację do sterowania reklam sklepów internetowych

Platforma sklepów internetowych IdoSell wprowadziła nową integrację z Facebookiem. Pod nazwą Facebook for IdoSell kryje się narzędzie, które korzysta z nowego API Facebooka, To opcja tylko dla zaufanych partnerów. Dzięki niemu ponad 6000 sklepów internetowych będzie mogło ściągać na swoje strony jeszcze lepszy ruch z mediów społecznościowych.

Facebook for IdoSell to kompleksowa integracja, które łączy Facebook Page, Ad Account, Facebook Pixel oraz produkty sklepu internetowego w jednym panelu. W ten sposób IdoSell ustawia konta biznesowe pod kątem optymalnych reklam na Facebooku oraz Instagramie. Narzędzie to jest darmowe dla wszystkich sprzedawców.

Jak to działa? Generująca się automatycznie konfiguracja buduje tzw. Facebook Catalog (katalogi produktów), dodaje tagi produktów. Dzięki temu specjalista od reklamy sklepu, na bazie ustawianych i zbieranych automatycznie informacji, może tworzyć nowe kampanie szybciej i efektywniej. Co ciekawe, tak przygotowana integracja przez nowe API (tzw. Facebook Business Extention 2) otwiera dostęp do wszystkich przyszłych nowości, które pojawią się niebawem w Polsce – w tym Sklepów na Facebook czy Intagram Shopping (czyli zakupów bezpośrednio przez media społecznościowe).

– Nasi merchanci mogą już teraz połączyć profil na Facebooku ze sklepem na platformie IdoSell. Po podłączeniu narzędzia, mogą zasilić swój sklep i profil Facebooka dużym zestawem funkcji. To poskutkuje zwiększeniem liczby transakcje. Dzięki Facebook for IdoSell zgodnie z naszą filozofią maksymalizacji sprzedaży, nasi klienci będą mogli nie tylko sprzedawać swoje produkty przez Facebooka, ale też śledzić ruch w sklepie internetowym i prowadzić skuteczny re-marketing do swoich klientów – mówi Robert Bendig-Wielowiejski, Product Manager z IdoSell .

IdoSell dba też o to, by po kliknięciu w reklamę, miała ona możliwie wysoką konwersję. M.in. każdy sklep internetowy jest dostosowany do urządzeń mobilnych i przyjazny dla konsumentów, którzy kupują na Facebooku.

Wszystkie niezbędne informacje na temat integracji z Facebook for IdoSell, można znaleźć na stronie:www.idosell.com/pl/facebook

Poprzedni artykułBusiness Intelligence – na czym polega, co to jest?
Następny artykułHurtownia opakowań online

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj