Słaba jakość publicznej służby zdrowia wpływa na większą popularność assistance medycznego

Słaba jakość publicznej służby zdrowia wpływa na większą popularność assistance medycznego

76% Polaków wie, czym są usługi assistance – wynika z najnowszego badania „Rynek usług assistance widziany oczami klientów”. W porównaniu do ubiegłego roku jest to wzrost o 9 p.p. Najczęściej assistance rozumiemy jako usługi ratunkowo-pomocowe oraz okołoubezpieczeniowe. Kojarzy nam się ono głównie z pomocą i szybkością.

Jak mówi w wywiadzie dla agencji informacyjnej infoWire.pl Tomasz Frączek, prezes firmy Mondial Assistance: „W zeszłym roku z jakiejkolwiek usługi asystenckiej skorzystało 13% uprawnionych. To jest naprawdę bardzo dużo ludzi – 2,5 mln […]. Kiedy rozpoczynaliśmy badania, w 2011 r., wyszło nam, że z usług tych korzysta 1,1 mln osób”.

Większość korzystających z assistance to osoby, które założyły już swoje rodziny i mają co najmniej jedno dziecko. Klientami firm oferujących te usługi są głównie przedstawiciele płci brzydkiej. „Mężczyzn jest nieco więcej, ok. 55%, ale proporcje się wyrównują” – informuje Anna Karczmarczuk, prezes Ipsos Polska.

W 2017 r. Polacy najczęściej korzystali z usług assistance wchodzących w skład produktów ubezpieczeniowych (51%) i bankowych (18%). Największą wartość miało dla nas assistance medyczne. Nieco mniej ceniliśmy assistance samochodowe. Na trzecim miejscu znalazło się assistance turystyczne.

Poprzedni artykułW jaki sposób dostawcy oprogramowania będą chronić dane firm po wprowadzeniu RODO?
Następny artykułmBank umożliwia założenie firmy on-line w 10 minut

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj