Dzięki nowej wersji serwisu internetowego zgloszenie.pzu.pl odpowiadając na zaledwie kilka pytań klienci PZU mogą zgłosić szkody komunikacyjne i majątkowe w ciągu 5 minut.
Bez stresu, skomplikowanych pytań i trudnych procedur. Takie odpowiedzi padały najczęściej, gdy PZU pytało klientów o to, jak powinna wyglądać obsługa szkody. Biorąc pod uwagę ich sugestie ubezpieczyciel stworzył w pełni mobilny serwis do zgłaszania szkód zgloszenie.pzu.pl
– To zupełnie nowa jakość na polskim rynku ubezpieczeniowym. System jest przyjazny i nieskomplikowany. Dostosowujemy się do nowoczesnego stylu życia Polaków, którzy cenią sobie oszczędność czasu i wygodę. Rejestracja szkody w serwisie zgloszenie.pzu.pl jest prosta, intuicyjna i zajmuje mniej niż 5 minut. – mówi Roman Pałac, prezes PZU Życie.
– W nowym serwisie zrezygnowaliśmy ze zbędnych formalności. Po co kolejny raz pytać o dane, które klient podaje podczas zawierania umowy? Dodatkowo mieliśmy odwagę zaproponować rozwiązanie, w którym klient sam wycenia szkodę, bez konieczności przeprowadzenia tradycyjnych oględzin. Po kilku minutach od rejestracji otrzymuje propozycję odszkodowania i, jeśli się na nią zgodzi, pieniądze trafiają na jego konto. – mówi Grzegorz Goluch, dyrektor zarządzający ds. Obsługi Szkód i Świadczeń.
Serwis zgloszenie.pzu.pl ruszył 27 marca. W najbliższych miesiącach PZU udostępni możliwość zgłaszania urazów, urodzeń oraz innych zdarzeń medycznych.