Kiedy wręczać gadżety reklamowe pracownikom w firmie?

Elegancka siedziba, przyjazna atmosfera i całkiem przyzwoita pensja – czy to wystarczy do zatrzymania pracownika na dłużej? Okazuje się, że w wielu przypadkach powodem zmiany pracodawcy jest brak okazywania uznania i doceniania osób zatrudnionych. Lubimy, kiedy ktoś chwali nas za pracę, którą wykonaliśmy. Nie zapominaj więc o tym w swojej firmie. Gadżety reklamowe dla pracowników możesz wręczać praktycznie przy każdej możliwej okazji, jednak kiedy będzie ten najlepszy moment?

Nagroda za wyjątkowe osiągnięcia

Oczywiście żaden gadżet reklamowy w 100% nie zastąpi pracownikowi klasycznej premii, jednak może być jej stosownym uzupełnieniem, a w przypadkach mniej szczególnych nawet całkiem sprawnie może ją zastąpić. Musisz jedynie pamiętać o jednym istotnym aspekcie – upominek dla pracownika powinien być odpowiednio spersonalizowany pod jego pasje i zainteresowania. Inny prezent podarujesz młodej mamie czy studentowi, jeszcze inny dojrzałemu mężczyźnie przed emeryturą.

Gadżety reklamowe dla pracowników mogą być także grupową formą podziękowania. Udało wam się zdobyć nowy, duży projekt? A może wrócił do was klient, który wcześniej był mocno zadowolony z współpracy i ma dla firmy więcej ciekawych i dobrze płatnych zleceń? Warto uczcić takie momenty. Nawet zwykły kijek do selfie czy oryginalny model kubka, np. zmieniający kolor pod wpływem temperatury, zmotywuje pracowników do efektywniejszej pracy i umocni pozycję Twojego przedsiębiorstwa na rynku.

Niepozorny pakiet powitalny

Jak to mówią, pierwsze wrażenie jest najważniejsze. Opinia pracownika o miejscu pracy szybko się roznosi wśród rodziny i znajomych, negatywna może także szybko wylądować w sieci. Jeśli więc chcesz już początku pokazać się z jak najlepszej strony, podaruj nowemu pracownikowi gadżety reklamowe wysokiej jakości. Taki prezent powitalny nie tylko przełamie pierwsze lody i usprawni komunikację, ale przyczyni się też do szybszej aklimatyzacji w nowym miejscu pracy i większą lojalność wobec swoich przełożonych.

Bardzo korzystny efekt wywołują gadżety reklamowe dla pracowników w formie odzieży z logo przedsiębiorstwa. Pomagają one przede wszystkim przystosować się do panujących norm i organizacji w przedsiębiorstwie, ale wpływają także na budowanie przynależności do zespołu. Podświadomie chcemy być częścią jakiejś większej grupy, dużo lepiej się wtedy czujemy i jesteśmy bardziej efektywni. Dodatkowo, jeśli zadbasz o dyskretne umieszczenie logotypu, np. na bluzie, to Twoi pracownicy mogą ją nosić również poza miejscem pracy, co jeszcze bardzie wzmocni pozytywny przekaz marketingowy.

Prezenty na szkoleniach

Źródłem sukcesu każdego przedsiębiorstwa jest uzyskanie synergii pomiędzy dobrze zarządzającym pracodawcą, a lojalną i doświadczoną kadrą. Pracowników powinno się wspierać, a także wysyłać na szkolenia bądź samemu je organizować. To też świetny pretekst na wręczanie gadżetów reklamowych z logo. Wystarczy mały konkurs, w którym pracownicy będą ze sobą konkurować i gotowe. Elektroniczne upominki, ekologiczne akcesoria biurowe czy prezenty dekoracyjne do domu wzbudzą pozytywne skojarzenia o firmie i zmniejszą rotacje pracowników. Nikt nie chce odchodzić z miejsca, do którego się przywiązał i w którym docenia się jego pracę.

Poprzedni artykułLokalizator kabli – czym jest, kiedy się przydaje i jaki lokalizator kabli wybrać?
Następny artykułJakie rolety wybrać: wewnętrzne czy zewnętrzne?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj