Jak przyciągnąć uwagę klienta?

Osoby prowadzące własną działalność gospodarczą mają wiele możliwości zareklamowania się przed, potencjalnym klientem. Jakie więc masz możliwości żeby zwrócić swoją uwagę?

Jak wszyscy wiemy Internet jest obecnie potęgą, jeżeli chodzi o skuteczną reklamę. To w świecie wirtualnym odbywa się największa bitwa o klienta i to marketing internetowy rozwija się w najszybszym tempie. Social media, lokalizacja na mapach, pozycjonowanie, odpowiednio prowadzone SEO i SEM. Sam widzisz, że istnieje wiele dróg dotarcia do klienta, które wymagają niezwykłej uwagi i zaangażowania. Jednakże wciąż warto skupić się na tradycyjnych środkach reklamy. Pomimo cyfryzacji nadal istotnym aspektem działalności jest marketing o obszarze lokalnym. Szczególnie ważny on jest dla firm, które skupiają się na najbliższej okolicy. Mam tu na myśli takie biznesy jak lokalne kawiarnie czy też restauracje, punkty najbliższych specjalistów, na przykład warsztaty, czy też różnego rodzaju lokalnych rzemieślników. Wszystkie te biznesy mogą śmiało korzystać, z artykułów POS!

Wykorzystanie potykaczy, szyldów, banerów, czy mniej oczywistych miejsc na reklamę jak, stojaki na rower, będą doskonałe do zwrócenia uwagi potencjalnego klienta w okolicy, na której ci zależy! Dla przykładu nie istnieje lepsza promocja, niż reklama lodziarni, w która w upalny dzień, którą zobaczysz po przejażdżce rowerowej, od razu ma się ochotę na pyszne lody i lemoniadę. Inny przykład, potykacze mogą być równie skuteczne, co reklama na fb! Zwłaszcza w momencie, kiedy w trakcie spaceru wpadasz na taki potykacz i dowiadujesz się o specjalnej promocji w sklepie, obok którego stoisz.

Innym ciekawym sposobem na przyciągnięcie klienta, będzie wywieszenie jakiegoś ciekawego plakatu, szyldu lub baneru. Przyznaj sam, często mimochodem zwraca się uwagę na ciekawy plakat. Jest to doskonała forma reklamy, która przyciągnie chętnych. W tym przypadku warto zadbać o ciekawą i wyróżniającą się formę, ale też o odpowiednie wykonanie gdyż takie materiały reklamowe często wystawione są przez cały rok i niszczeją w skutek różnych warunków pogodowych.

Sam widzisz, że sposobów na lokalną reklamę jest wiele stojaki rowerowe, banery, potykacze. Od ciebie zależy wybór, ale każdy spełni swoją rolę idealnie. Najważniejsze to wykorzystanie ich z ciekawym pomysłem, który sprawi, że ludzie nie tylko zwrócą uwagę, ale i odnajdą twój biznes, a na samym końcu skorzystają z twojej usługi lub produktu. Bo w końcu o to chodzi w reklamie, o przyciągnięcie, sprzedaż i zadbanie o klienta, a w tym artykuły POS będą bardzo dużym wsparciem!

Poprzedni artykułJak obliczyć nadpłatę kredytu?
Następny artykułStreaming video – istotny element promocji firmy

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj