Jak wykorzystać Digital Signage w biznesie?

Szukasz inspiracji, w jaki sposób Twój biznes może jeszcze bardziej się rozwinąć? Jak przyciągnąć nowych klientów? I jak zatrzymać tych, którzy już z Twojej oferty skorzystali? Jeśli tak właśnie jest, to poważnie rozważ korzyści płynące z Digital Signage.

Co to jest Digital Signage?

Digital Signage to centralny system, który pozwala zarządzać materiałami promocyjnymi lub informacyjnymi, które wyświetlane będą na monitorach w Twojej firmie. System zaprojektowany jest w taki sposób, aby można go było obsługiwać w dowolnym czasie i miejscu oraz modyfikować wyświetlane treści przy użyciu wybranego przez Ciebie urządzenia. Dzięki Digital Signage ma się jednocześnie kontrolę nad oprogramowaniem i nad sprzętem. 

Jak korzystać z Digital Signage?

System Digital Signage pozwala na samodzielną pracę właściciela firmy lub osoby wyznaczonej nad projektowaniem i emitowaniem treści. Oznacza to, że każdy z łatwością, bez pomocy grafików z zewnątrz, może przygotować reklamę, określić, gdzie i kiedy ma być wyświetlana. Dzięki Digital Signage osoba odpowiedzialna za obsługę ustali kolejność wyświetlania informacji, częstotliwość pojawiania się oraz kalendarz, to znaczy od kiedy do kiedy dane dotyczące na przykład promocji będą widoczne dla klientów. W razie konieczności w dowolnym momencie wszystkie ustawienia można modyfikować, zgodnie z nową koncepcją i potrzebami.

System Digital Signage działa niezawodnie z różnymi typami wyświetlaczy. Mogą to być monitory reklamowe, totemy lub ekrany ledowe. Jeśli posiadasz już jeden z nich, to jedynie podłączasz do nich nasz system, łączysz się z Internetem i logujesz na swoim koncie. Gotowe. 

Jeśli jeszcze nie ma w Twoim biurze, urzędzie, sklepie czy kawiarni odpowiednich monitorów, to proponujemy całe zestawy: monitor reklamowy, player oraz system Digital Signage.

Tworzenie treści

Jeśli przyzwyczaiłeś się do gazetek lub ulotek reklamowych, to z całą pewnością zdajesz sobie sprawę, ile czasu i jakiego kosztu wymaga przygotowanie zdjęć i opisu, potem drukowanie, transport i dystrybucja aż do powstania makulatury porzuconej przez klientów. 

Decydując się na system Digital Signage, stajesz się nowoczesny, proekologiczny i – co najważniejsze – błyskawicznie zdobywasz nowych klientów.

Przygotowanie spotu informacyjnego lub reklamy staje się dziecinnie proste. W tym celu można wykorzystać własne fotografie lub filmy, wgrać je do systemu Digital Signage, dodać opis i wyświetlić klientom. 

Jeśli nie dysponujesz własnymi materiałami, to wystarczy posłużyć się przygotowanymi, gotowymi zdjęciami tysięcy produktów z bazy danych. Opis szczegółów oczywiście pozostaje w naszych rękach. 

Wybór jest prosty, nie zastanawiaj się długo, a w razie wątpliwości prosimy o kontakt.

Poprzedni artykułDruk instrukcji – o czym należy pamiętać?
Następny artykułSprawdź, co możesz zrobić, aby sprzedawać więcej online

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj