Foldery reklamowe. Co musisz o nich wiedzieć?

Folder reklamowy to skuteczne narzędzie do promowania swoich produktów i budowania wizerunku marki. Dobrze przygotowany folder skutecznie przykuwa uwagę i wyróżnia się na tle konkurencji, jak jednak go przygotować, by rzeczywiście spełniał swoją rolę?

Dlaczego warto zainwestować w folder reklamowy?

Folder to względnie tania forma reklamy i na przygotowanie takich materiałów stać nawet mniejsze firmy. Reklamowe foldery wyróżniają się atrakcyjną szatą graficzną i dobrej jakości papierem, przy czym ważne jest, by estetyka folderu współgrała z wizerunkiem firmy i pasowała do pozostałych działań w ramach strategii marketingowej. Właśnie dzięki folderom reklamowym bardzo łatwo nawiązać komunikację z klientami, dlatego materiały tego typu są rozdawane na targach, eventach, promocjach, spotkaniach biznesowych.

Folder pełni przede wszystkim rolę informacyjną. Jest tu więcej treści niż na ulotkach i chodzi właśnie o to, by trwale zaistnieć w świadomości klientów oraz przekonać ich do oferty tej właśnie konkretnej firmy. Foldery reklamowe przygotowywane przez studio graficzne Artlime idealnie wpisują się w identyfikację wizualną firmy. Wykorzystują firmową kolorystykę oraz jej logo, zawierają starannie wyselekcjonowane zdjęcia oraz są dobrze przygotowane pod względem merytorycznym – w folderze są wszystkie niezbędne informacje, jakich poszukuje konsument, czyli cennik, dokładny opis oferty, zdjęcia produktów, instrukcje, praktyczne porady, dane teleadresowe przedsiębiorstwa.

Jak przygotować profesjonalny folder reklamowy?

Przekaz znajdujący się w folderze musi pasować do specyfiki danej branży oraz oczekiwań grupy docelowej. W folderach raczej unika się bardzo specjalistycznego języka, który zniechęca mniej zorientowanych klientów do skorzystania z danej oferty, ale choć zdjęcia są tym, co jako pierwsze przykuwa uwagę, należy także zadbać o ciekawie napisane teksty. Większe firmy mogą zamówić kilka oddzielnych folderów, każdy poświęcony konkretnej grupie towarów albo usług.

Wykonanie folderu reklamowego warto zlecić doświadczonym projektantom. Dobre biuro graficzne przedstawia swoje autorskie propozycje, ale uwzględnia także oczekiwania klienta. Pracę nad folderem można połączyć z projektowaniem innych materiałów graficznych, dzięki czemu całość będzie spójna i tym samym bardziej skuteczna w swoim przekazie reklamowym.

Poprzedni artykułJednorazowy wywóz śmieci od osoby prywatnej – czy jest możliwy?
Następny artykułPomoc dla zadłużonych

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj