Czarno – biała rewolucja na rynku kawiarni, czyli krótka historia Cofix

Większość z nas rozpoczyna dzień od filiżanki małej czarnej, czy dużego kubka kremowego latte. Goniąc w pośpiechu do pracy, czy szkoły tych kilka łyków napoju z kofeiną to nasz jedyny zastrzyk energii z rana. Ze względu na fakt oddawania się tej przyjemności codziennie poszukujemy miejsca, gdzie ceny są dostosowane do polskich realiów, a kawa pyszna. Taka idea przyświeca założycielom sieci kawiarni Cofix.

Drogocenny napój

Właściwości kawy znane są od wieków. Pobudza, zwiększa naszą aktywność, działa antyoksydacyjnie. Przeciwdziała cukrzycy, chorobie Alzheimera, wpływa na poprawę nastroju. Większość z nas sięga po nią jednak dlatego, że jest aromatyczna, kremowa i po prostu pyszna. Bez względu na kierujące nami intencje każdy z nas lubi mieć miejsce, w którym dostanie kubek ulubionej czarnej, czy białej kawy.

Uczciwe kontrasty

Kawiarnie Cofix słyną z tego, że ceny, które obowiązują w lokalach sieci, są dostosowane do zarobków każdego człowieka. Ceny przedstawione „czarno na białym” są wyeksponowane i stałe. Działania sieci, której pierwszym domem był Izrael, sprawdzają się bez względu na szerokość geograficzną, czy kulturę. Wszyscy bowiem lubimy smaczną kawę i pyszne przekąski, które możemy dostać za rozsądne pieniądze. Pierwszy lokal Cofix powstał w 2013 roku.

Wprowadzenie sieci Cofix na rynek

Powstanie pierwszych punktów sieci było swoistym przełomem na rynku kawiarni w Izraelu. Otwarcie lokali Cofix, w których kawa proponowana jest za rozsądne pieniądze, wstrząsnęło izraelskim rynkiem kawiarni. Takie działanie poskutkowało koniecznością obniżenia cen kaw i kanapek w innych sieciowych kawiarniach, co w światowych mediach zostało nazwane „efektem Cofix”.

Punkt pierwszy – Stolica

Pierwsze kawiarnie Cofix w Polsce otwarto w Warszawie. Kilka pierwszych lokalizacji działa już prężnie. Firma jednak na tym nie poprzestaje i nieustająco szuka ciekawych miejsc, gdzie można otworzyć nowe kawiarnie, zapewniając tym samym dostęp do swojej pysznej i niedrogiej kawy coraz większej ilości osób. Właściciele takich punktów mogą zgłaszać swoje lokale do wynajęcia i stać się tym samym częścią rodziny Cofix.

Stałe ceny – mocna strona kawy

Ilu z nas po otrzymaniu rachunku w kawiarni było zszokowanych jego wysokością? Takie doświadczenia potrafią zrazić i zniechęcić. Utrzymanie cen na stałym poziomie zapewnia klientom poczucie bezpieczeństwa. To jedna z przyczyn ogromnego sukcesu kawiarni Cofix. Każdy klient ma świadomość, że w Cofix każda mała kawa kosztuje 6 zł, średnia 9 zł, a duża 12 zł, bez względu na rodzaj przygotowanego naparu. Podobnie wygląda sytuacja, jeżeli chodzi o zimne napoje, kawy mrożone, inne gorące napoje (herbata, kakao, czekolada), czy dodatki. Klient, przekraczając próg kawiarni od razu będzie wiedział ile wyniesie jego rachunek.

Kawiarnie Cofix zyskują coraz szerszą grupę klientów w różnym przedziale wiekowym. Coraz więcej Warszawiaków wypatruje charakterystycznego logo utrzymanego w czarno – białej kolorystyce. Żeby dotrzeć do jak największej liczby klientów, aktywnie poszukujemy lokali, które będziemy mogli oznaczyć logo Cofix i raczyć pyszną kawą nowych klientów. Warto odwiedzić nasze lokale, które na razie zlokalizowane są tylko w Warszawie. Warto regularnie sprawdzać informacje zamieszczane na naszej stronie i na profilach społecznościowych, ponieważ otwarcie nowych kawiarni jest tylko kwestią czasu.

Poprzedni artykułUltrafiolet w walce z bakteriami i wirusami – nowoczesne rozwiązanie klasycznego problemu
Następny artykułProfesjonalna firma sprzątająca biura w Warszawie

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj