Balon reklamowy – poznaj jego zalety

Balon reklamowy – poznaj jego zalety

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Obecnie jednak w tzw. przestrzeni publicznej funkcjonuje tak wiele przekazów reklamowych, że masowy odbiorca, do których są one skierowane w pewnym momencie w ogóle przestaje zwracać na nie uwagę. Dlatego też trzeba pomyśleć o nietuzinkowym sposobie promowania produktów – takim, który zostanie na długo zapamiętany przez konsumentów. Idealnym rozwiązaniem wydaje się tu być balon reklamowy, na którym możesz umieścić napisy oraz grafiki promocyjne. Gwarantujemy Ci, że wzrok klienta będzie utkwiony tylko w Twoim balonie reklamowym.

Czym jest balon reklamowy?

Balony reklamowe, podobnie jak namioty wystawowe, służą do promowania określonych produktów oraz marek. Z reguły mają one stacjonarny charakter, co oznacza, że umieszcza się je blisko danego stanowiska handlowego, aby przyciągnąć uwagę ewentualnej klienteli. Balony takie wykonuje się ze specjalnych, wysokich jakościowo materiałów, a wszystko po to, aby zapewnić im trwałość oraz odporność na niesprzyjające warunki pogodowe. Ponadto materiał ten z reguły okazuje się być odporny na różnego rodzaju zabrudzenia, dzięki czemu można go bardzo łatwo i szybko wyczyścić przy pomocy standardowych środków. Balony w zależności od preferencji i potrzeb klienta mogą mieć również wielkość, dobór kolorystyki także pozostawiony jest w gestii kupującego. Standardowo zestawy balonów reklamowych wyposaża się w śledzie, linki odciągowe, kompresory, a także transportową torbę. Dodatkowo w balonie można zamontować wewnętrzną instalację oświetleniową.

Jak kupić balon reklamowy?

Duże balony reklamowe zazwyczaj kosztują około 1500 złotych, można je zamówić w różnych sklepach internetowych. Zwykle trafiają one do klienta po kilku dniach od ich zamówienia, a za ich dostarczenie do miejsca przeznaczenia odpowiada wybrana firma kurierska. Istnieje jednak także możliwość zakupu małych baloników reklamowych w cenie kilkudziesięciu groszy za sztukę. Na takich balonach można wykonać dowolny nadruk reklamowy przypominający klientom o konkretnej marce lub produkcie. Balony takie zwykle są jednokolorowe, a nadruk może składać się co najwyżej z dwóch kolorów. Doskonale spełniają one funkcję reklamową, występując w charakterze swego rodzaju gadżetów, które klient może zabrać ze sobą w dowolne miejsce. Balony reklamowe cieszą się dużym zainteresowaniem, zwłaszcza wśród najmłodszych klientów, do czego przyczynia się głównie ich kształt nawiązujący do dziecięcej zabawki. Balon reklamowy bez wątpienia przyciągnie do Ciebie klientów, zwiększając zyski ze sprzedaży.

Poprzedni artykułTłumaczenia marketingowe kluczem do sukcesu?
Następny artykułCzym powinna cechować się kancelaria prawna?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj