Marketing e-commerce jest potrzebny, by osiągnąć sukces w sprzedaży internetowej. Niestety, niewłaściwie przeprowadzona kampania przynosi skutek odwrotny. Oto 7 błędów w e-commerce, które mogą pogrążyć nawet najlepszy biznes. Nieodpowiednia częstość dokonywania wpisów w social media Częstość dokonywania wpisów w social media powinna być dostosowana do wybranego kanału komunikacji i grupy...
Wakacje to idealny czas na podróże. Co zrobić jednak wtedy, gdy nie mamy zbyt wiele pieniędzy na spełnienie swoich marzeń o wyjeździe na urlop? Wielu Polaków planuje swoje urlopy właśnie w letnie wakacje. To właśnie wtedy pogoda dopisuje i można spędzić czas na wiele sposobów – zarówno na wypoczynku, jak...
Zbój energy drink swoją pozycje zawdzięcza ciężkiej pracy, aktywnej postawie, niestandardowym pomysłom marketingowym. SIŁĘ MARKI BUDUJĄ LUDZIE. Marka napoju Zbój Energy Drink od początku istnienia była bardzo medialna. Jednak nikt nie dawał jej większych szans na poparcie rozgłosu dobrymi wynikami sprzedaży. Niedowiarków zapewne kują w oczy rozstawione w kilku tysiącach punktów,...
Zarobki absolwentów uczelni wyższych są średnio o ponad połowę wyższe niż pracowników bez wyższego wykształcenia - wynika ze światowych danych Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD), w których uwzględniono 22 państwa Unii Europejskiej. To m.in. dlatego młodzi obywatele UE coraz częściej decydują się na studia, korzystając z możliwości kształcenia...
Wydawnictwo Wiedza i Praktyka jest jednym z największych wydawnictw informacji fachowej w Polsce. Wydawnictwo wydaje publikacje fachowe z zakresu prawa, księgowości, rachunkowości, zarządzania, podatków czy też ubezpieczeń. Wydawnictwo Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. Wydawnictwo Wiedza i Praktyka powstało w 1997 roku. Publikacje WiP bardzo szybko uznano za ogromny sukces wydawniczy....
Agencje reklamowe to instytucje, które w swoim głównym założeniu mają za zadanie wypromować swoich Klientów – ich usługi bądź produkty. Ostatnimi czasy jednak pole działań agencji reklamowych mocno się rozrosło i zaczęły one również zajmować się PR-em. Czy tego typu instytucja faktycznie może zdziałać coś na tym polu? Od kiedy...
Branża e-commerce niezmiennie cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Sklepy internetowe nadal są perspektywiczne, przez co wiele osób decyduje się na założenie właśnie tego rodzaju biznesu. Jest to doskonała opcja szczególnie dla tych, którzy pragną zminimalizować koszty. Sklep stacjonarny to ogromna inwestycja, na którą nie każdy może sobie pozwolić. Tanie założenie...
W małych miastach i wsiach wciąż panuje błędne przekonanie, że matematyk to jedynie zawód dla nauczyciela. Słysząc słowo matematyk, wyobrażamy sobie złośliwą, starszą panią, która jest postrachem uczniów. Dzisiejszy matematyk to prężnie rozwijający się młody człowiek w garniturze, który pracuje w korporacyjnej firmie, banku lub prowadzi własny biznes. Specjalistom...
Jednym z argumentów, jakie przytaczają zwolennicy zakupów robionych przez internet, jest oszczędność czasu. Chwalą ja sobie zwłaszcza klienci, ponieważ wygodne przeglądanie produktów, zawieranie wirtualnych transakcji i czekanie na przesyłkę to znacznie sprytniejsze rozwiązanie, niż tradycyjne bieganie po sklepach w poszukiwaniu potrzebnych produktów. Ale możliwość odzyskania wolnego czasu pojawia się...
Termin zakupu mediów odnosi się nie do kupna stacji telewizyjnych, radiowych czy wydawnictw prasowych, ale do wykupowania miejsca i czasu reklamowego w tych mass mediach. Dlaczego warto więc inwestować w zakup mediów? Aby firma mogła promować się skutecznie, powinna posiadać odpowiednią przestrzeń oraz czas, w którym będzie mogła się prezentować....