Nowe marki w portfolio Carrefour Polska

Nowe marki w portfolio Carrefour Polska

Od początku roku do grona najemców centrów handlowych Carrefour w Polsce dołączyło 11 nowych marek. Trzy z nich – Energa, Jean Luis David oraz Carte d’Or – pojawiły się w portfolio sieci po raz pierwszy. W najbliższych miesiącach do dyspozycji klientów galerii handlowych oddane zostaną salony kolejnych marek, z którymi sieć podpisała już umowy najmu.

Carrefour Polska – właściciel i zarządca sieci centrów handlowych – konsekwentnie realizuje przyjętą w 2014 roku strategię, w ramach której modernizuje obiekty ze swojego portfela. Remodelingom towarzyszy także proces rekomercjalizacji, którego celem jest przede wszystkim przystosowanie oferty centrów handlowych do potrzeb lokalnej społeczności.

Od początku 2018 roku do dyspozycji klientów 10 centrów handlowych Carrefour w całej Polsce oddanych zostało 11 nowych lokali, m.in.: salon Ziaja (Galeria Głogów), sklep Szachownica (Galeria Gryf w Szczecinie) czy punkt Poczty Polskiej (Galeria Morena). Wśród nich są również 3 debiutujące w portfolio Carrefour Polska marki – Energa oraz Jean Louis David, które dołączyły do najemców gdańskiej Galerii Morena, a także lodziarnio-kawiarnia Carte d’Or otwarta w Centrum Handlowym AKS w Chorzowie.  

Realizowana przez Carrefour Polska strategia komercjalizacji zakłada nie tylko pozyskiwanie nowych najemców dla naszych centrów handlowych, lecz także wsparcie w rozwoju współpracujących już z nami marek. Dzięki prowadzonym remodelingom galerii handlowych jesteśmy w stanie zaoferować naszym partnerom biznesowym atrakcyjne lokale o powierzchni odpowiadającej ich aktualnym potrzebom – mówi Ewa Karska, Dyrektor Galerii Handlowych w Carrefour Polska.

Przykładem jest punkt Jaga Fun Shop, który w białostockiej Galerii Zielone Wzgórze skorzystał z możliwości relokacji i w lutym zmienił lokal na większy. Na powierzchni 100 mkw. oficjalny sklep klubu piłkarskiego Jagiellonia Białystok oferuje kibicom klubową odzież, akcesoria i gadżety.  

W najbliższych miesiącach tempo otwarć nowych lokali w centrach handlowych należących do Carrefour Polska utrzyma się na wysokim poziomie. Sieć podpisała już bowiem umowy najmu z kolejnymi markami. Wśród nich znajdują się między innymi H&M i Rossmann (Galeria Głogów), Pepco (szczecińska Galeria Gryf), Dominos’ Pizza (Centrum Handlowe Carrefour w Bydgoszczy) czy Vision Express (Centrum Handlowe Carrefour w Starogardzie Gdańskim).

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

Poprzedni artykułPZU promuje ubezpieczenia na życie
Następny artykułKlienci wybierają ubezpieczenia Warty

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj