Jakie rozwiązania płatnicze powinny być dostępne w Twoim sklepie e-commerce?

Zaufanie klientów to najważniejsza kwestia w budowaniu prestiżowej marki. Jeśli chce się zdobyć dobrą pozycję na rynku, należy zatem dostosowywać oferowane rozwiązania do zapotrzebowania konsumentów. Warto wiedzieć, które rozwiązania płatnicze powinny być dostępne w e-sklepie.

White Label

Klienci cenią sobie proste oraz intuicyjne narzędzia, ułatwiające im finalizację transakcji. Operatorzy starają się więc udostępniać swoim partnerom rozwiązania zapewniające konsumentom maksymalny komfort zakupów. Internauci chętnie korzystają bowiem z oferty e-sklepu, jeśli sprzedawca stara się wprowadzać mechanizmy ułatwiające przejście przez proces zakupów. Jednym z takich narzędzi jest White Label. Usługa przyśpiesza proces finalizacji transakcji poprzez zamknięcie operacji w jednej witrynie – klient nie jest przekierowywany na stronę operatora płatności. Usługa pozwala zwiększyć współczynnik konwersji. Dzięki White Label sprzedawca e-sklepu może dostosować moduł płatności do pozostałych elementów witryny. Proces przekierowywania klienta na stronę operatora zostaje pominięty również w przypadku, gdy klient zdecyduje się na finalizację transakcji za pomocą karty płatniczej.

One click payment

Płatność jednym kliknięciem to usługa, w ramach której użytkownik nie musi zakładać konta w systemie operatora. Identyfikacja klienta odbywa się w obrębie platformy e-sklepu. One click payment to efektywne narzędzie, pozwalające sprzedawcom zbudować trwałe relacje z lojalnymi konsumentami. Przedsiębiorca chcący wprowadzić rozwiązanie do swojego sklepu nie musi posiadać certyfikatu PCI. Wymagany jest jedynie SAQ. Sklep nie otrzymuje bowiem dostępu do danych posiadacza kart płatniczej. One click payment jest komfortowym rozwiązaniem w szczególności dla użytkowników urządzeń mobilnych. W ramach systemu konkretnego sprzedawcy klient może podpiąć kilka kart płatniczych.

Nowoczesne rozwiązania płatnicze dla e-commerce są funkcjonalne, dzięki czemu korzystnie wpływają na osiągane przez daną firmę wyniki sprzedażowe. Warto zatem wejść na stronę operatora https://bluemedia.pl/oferta/platnosci/platnosci-online i skorzystać z dostępnych możliwości w sektorze form finalizacji transakcji.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here