Chcesz usatysfakcjonować klienta? Zadbaj o jego przesyłkę!

Klienci są coraz bardziej wymagający. Dobrej jakości produkt czy usługa, której oczekują, to wciąż nie wszystko. Jeśli zamawiają dany artykuł, liczą na to, że dotrze on cało i bezpiecznie do celu. To gwarancja, że będą mieli dobrą opinię o firmie. Sposób pakowania i zabezpieczenie przesyłki, mają zatem znaczenie praktyczne, ale można sprawić, że będą dla odbiorcy jeszcze bardziej satysfakcjonujące!

Przede wszystkim bezpiecznie!

Coraz chętniej szukamy produktów w Internecie. W sklepach online mamy większy wybór, niższe ceny, niemałą liczbę wyprzedaży, promocji, dodatkowych rabatów, np. za zapis do newslettera. Okazuje się, że nawet wliczając koszty przesyłki, jesteśmy w stanie oszczędzić. Tą drogą chętnie nabywamy elektronikę, ale i sprzęty gospodarstwa domowego. Następnie książki, artykuły biurowe, zabawki, odzież, obuwie, kosmetyki i wiele innych produktów. Sposób ich pakowania wpływa na to, jak będzie się prezentowała zawartość przesyłki.

Bezpieczne pakowanie to takie, które zagwarantuje, że nawet delikatne i kruche rzeczy lub sprzęty i elektronika narażone na uszkodzenia, przetrwają długą drogę ze sklepu do adresata. Do ich pakowania należy stosować kartony z wytrzymałej tektury, o dostosowanej grubości i rodzaju fali. Niezbędne jest dopasowanie rozmiarów pudełka, aby wewnątrz nie pozostawiać wolnej przestrzeni, która zwiększa ryzyko przemieszczania się zawartości. Tego typu kartony można znaleźć np. w sklepie E-hurtownia-opakowan.pl.

Jeśli w zastosowanych opakowaniach pozostają wolne przestrzenie, trzeba je wypełnić – folią bąbelkową, styropianowymi kulkami lub poduszkami powietrznymi. To produkty specjalnie stworzone z myślą o pakowaniu i zabezpieczaniu przesyłek na czas transportu. Ich zaletami jest wytrzymałość, odporność na uszkodzenia mechaniczne, a do tego lekkość, dzięki której paczki nie stają się znacznie cięższe.

Czas na satysfakcję, czyli wyróżnienie pakunku z tłumu

Aby jeszcze bardziej usatysfakcjonować odbiorcę, można postawić na kolorowy pakunek bądź taśmę z reklamowym napisem. Dla klienta to poczucie, że zaufał właściwej firmie, dobrze wybrał, a do pakowania zamówionych artykułów, pracownicy naprawdę się przyłożyli.

Otwieranie paczek jest równie przyjemne, co dostawanie prezentów na święta. W obydwu przypadkach z utęsknieniem czekamy na to, by wreszcie móc zacząć korzystać z zakupionych bądź podarowanych nam artykułów. Barwne lub wzorzyste opakowanie działa na zmysły, dlatego odbiorca, nawet nieświadomie, staje się jeszcze bardziej usatysfakcjonowany.

Dopatrujemy się w tym efektywnej formy reklamy. Pakunek może być bowiem zaklejony taśmą, na której zostanie nadrukowane motto firmy, jej logo bądź najważniejsze dane teleadresowe. Nie dość, że klient zapamięta firmę, w której kupował i chętniej do niej wróci, to taka paczka przechodzi przez wiele rąk, stąd może stać się elementem strategii marketingowej – poszerzania grona potencjalnych klientów.

Zadbajmy o detale, czyli estetykę pakunku. Opakowanie dziś spełnia o wiele więcej funkcji, niż jedynie zabezpieczenie przesyłanych artykułów. Wykorzystajmy tę możliwość, by usatysfakcjonować najbardziej wymagających klientów.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here