Coraz więcej firm dostrzega korzyści płynące z outsourcingu. W zależności od profilu działalności, przedsiębiorcy decydują się przekazać w ręce specjalistów różne zadania. Jakie procesy najczęściej są przedmiotem umowy outsourcingu? Obszary dla których warto skorzystać z outsourcingu Outsourcing polega na wydzieleniu pewnego obszaru działalności w firmie i następnie powierzeniu jego prowadzenia zewnętrznemu...
Słoiki to jedne z najbardziej uniwersalnych i przydatnych opakowań, które znalazły swoje zastosowanie zarówno w domowych kuchniach, jak i w przemyśle spożywczym czy kosmetycznym. Dominują słoiki szklane, ale coraz większą popularność zdobywają słoiki wykonane z PET (polietylenu tereftalowego) - lekkiego, trwałego i taniego tworzywa sztucznego. W tym artykule przyjrzymy...
We wszystkich kwartałach 2017 ING Commercial Finance miał największe obroty wśród firm zrzeszonych w Polskim Związku Faktorów, co pozwoliło spółce po raz czwarty z rzędu zająć pozycję lidera rynku faktoringowego w kraju z udziałem w obrotach na poziomie 15,0%.   ING Commercial Finance wykazuje dynamiczny przyrost w liczbie klientów oraz liczby...
Marketing e-commerce jest potrzebny, by osiągnąć sukces w sprzedaży internetowej. Niestety, niewłaściwie przeprowadzona kampania przynosi skutek odwrotny. Oto 7 błędów w e-commerce, które mogą pogrążyć nawet najlepszy biznes. Nieodpowiednia częstość dokonywania wpisów w social media Częstość dokonywania wpisów w social media powinna być dostosowana do wybranego kanału komunikacji i grupy...
Umiejętność robienia ładnych zdjęć nie wystarczy, aby zostać fotografem. Potrzebne jest nie tylko wprawne oko, ale przede wszystkim warsztat, budowany przez wiele lat. Dobry specjalista nie tylko potrafi uchwycić przedmiot czy osobę z jak najlepszej perspektywy, ale także przekazać emocje tak ważne m.in. w fotografii reklamowej. Pracodawcy mają...
Każdy chce, by jego strona znalazła się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania Google. Nie jest to łatwe i wymaga sporego wysiłku. Pozycjonowanie to wiedza i umiejętności, a także liczne narzędzia, które to umożliwią. Coraz popularniejsze staje się tutaj zastosowanie content marketingu, jako ważnego wsparcia dla SEO. Dlaczego? Czym jest...
Chociaż wydawać by się mogło, że wizytówki to domena prezesów i wysoko postawionych osób, dzisiaj jest zupełnie inaczej. Posiadanie kartonika z najistotniejszymi danymi to nie tylko kompleksowe źródło wiedzy, ale i dobry sposób na promocję i powielenie logotypu. Ułatwiają one nawiązywanie kontaktów, a także zawiązanie węższych relacji z potencjalnymi...
Elegancka siedziba, przyjazna atmosfera i całkiem przyzwoita pensja – czy to wystarczy do zatrzymania pracownika na dłużej? Okazuje się, że w wielu przypadkach powodem zmiany pracodawcy jest brak okazywania uznania i doceniania osób zatrudnionych. Lubimy, kiedy ktoś chwali nas za pracę, którą wykonaliśmy. Nie zapominaj więc o tym w...
Po co inwestować w szkolenia ISO 9001? Każdy przedsiębiorca, który wdrożył system zarządzania jakością z łatwością odpowie na to pytanie. Chcąc spełnić wymagania normy ISO 9001:2015 i przejść proces certyfikacji, trzeba mieć wiedzę. Tu niezbędne są szkolenia ISO 9001. Do wdrożenia systemu potrzebne są umiejętności i zwiększenie świadomości pracowników. Tak, aby...
W dzisiejszym świecie, gdzie skuteczna komunikacja jest kluczowa zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym, posiadanie narzędzi do zrozumienia i doskonalenia swojego stylu komunikacji jest niezwykle cenne. Test DISC to jedno z takich narzędzi, które może pomóc w identyfikacji i określeniu swojego stylu komunikacji oraz stylu innych osób. Dlaczego...