W supermarketach nic, z czym klient ma do czynienia, nie jest pozostawione przypadkowi. Odpowiednio dobrane bodźce wzrokowe, słuchowe i zapachowe, a także organizacja produktów na półkach ma w pełni służyć rozbudzaniu w nim potrzeby zakupowej. Jakie chwyty marketingowe stosują sprzedający, aby zwiększyć wartość koszyków zakupowych swoich klientów? Trik...
W świecie e-maili, wiadomości tekstowych i Facebooka można się zastanawiać, czy inwestowanie w papier firmowy jest nadal dobrym rozwiązaniem. Nie da się jednak ukryć, że istnieje znaczna część procesów w firmie, które muszą być wykonane w tradycyjny sposób. Dotyczy to chociażby podpisywania umów czy wysyłania listów gratulacyjnych. Dlaczego papier...
Dzisiejszy marketing opiera się na wielu rozmaitych drogach docierania do klienta. Duże kampanie reklamowe kojarzone są zazwyczaj z telewizją, gdzie wszystkie programy są podzielone długimi przerywnikami, promującymi dany produkt. Zamieszczenie swojej oferty w TV jest jednak bardzo drogie – zdecydowanie zbyt kosztowne dla małych i średnich przedsiębiorców. Jak...
Outsourcing kadr to powierzenie prowadzenia usług kadrowych w danej firmie podmiotowi zewnętrznemu. Rozwiązanie to często jest stosowane w dużych firmach, ale również i jest korzystne dla tych mniejszych. Mali i średni przedsiębiorcy zatrudniają zwykle kilka, maksymalnie kilkanaście osób. Dla obsługi kadrowej tak nielicznej grupy zatrudnionych nie jest opłacalne powoływanie działu...
Zbliżające się święta Bożego Narodzenia oraz takie dni jak Black Friday i Cyber Monday to dla sprzedawców prawdziwe żniwa. Jak podają statystyki to w tym okresie przedsiębiorcy notują największe wzrosty z tytułu sprzedaży swoich towarów. Aby jednak móc cieszyć się z rosnących w tym okresie zysków trzeba w...
Systemy CRM to dziś codzienność. Posiada je praktycznie każda firma, której zależy na utrzymaniu dobrych relacji ze swoimi klientami. Decyzja o założeniu firmy powinna więc być równoznaczna z decyzją o inwestycji w takie oprogramowanie. Bez względu na to czy planujesz wdrożenie systemu CRM dla małej czy dla dużej...
Kraj nad Wisłą należy do zapracowanego społeczeństwa. Bardzo dużo powstających firm oraz przedsiębiorstw jest prowadzonych przez całe rodzinne. Popularna na Zachodzie idea przedsiębiorstwa stanowi tam około 60% udziału, a w Polsce niewiele ponad połowę z tego. Dlaczego tak się dzieje? Sukces Sukces wielu rodzinnych firm jak Johnsons&Johnsons stanowi przesłanie dla tych...
Każda firma potrzebuje odpowiedniej reklamy. Zamieszczanie banerów czy reklam świetlnych nie zawsze przemawia do klientów. Ponadto łatwiej jest klienta zdobyć, a trudniej sprawić, by był wierny marce. Stąd bardzo istotne jest dbanie o klienta poprzez dodawanie do zakupów czy usług różnych gratisów w postaci funkcjonalnych gadżetów. Można również postarać się...
Nie ma nas w Internecie, to oznacza, że nie istniejemy. W tym stwierdzeniu jest wiele prawdy, gdyż szukając produktów lub usług zaczynamy właśnie od sieci. Z tego względu bardzo ważne jest stworzenie profesjonalnego wizerunku. Jak skutecznie wyróżnić się na tle konkurencji? Z pomocą przychodzą filmy korporacyjne i filmy wizerunkowe. Cel...
Hosting jest jednym z kluczowych składników każdej udanej strony internetowej. Odpowiedni hosting pod WordPress idealnie dostosowany do Twoich potrzeb może poprawić SEO i zwiększyć sprzedaż. Dostępne są różne typy hostingu WordPress, takie jak darmowe, współdzielone, VPS, Dedykowane. W tym artykule pomożemy Ci wybrać najlepszy hosting WordPress dla Twojej witryny. WordPress...