Chatboty zyskują na popularności nie tylko jako doradca produktowy, bardzo dobrze sprawdzają się również w branży HR. Możliwość szybkiej komunikacji za pomocą czatu jest czynnikiem, który zachęca firmy do korzystania z tej formy kontaktu. Łatwość wdrożenia i powszechność tej formy jest dodatkową zaletą, ponieważ Chatboty porozumiewają się z rozmówcami...
Znana twarz w kampanii marketingowej to teoretycznie przepis na sukces. Pod warunkiem, że wybierzemy osobę, której wizerunek kojarzy się pozytywnie i nie jest nadmiernie wyeksploatowany reklamowo. Jeśli firmę stać na zatrudnienie influencera, agencja social media jest w stanie skroić na miarę kampanię z jego udziałem. Zawód influencer Do niedawna reklamy, które...
Wszelkiego rodzaju maszyny są aktualnie nieodzowną częścią przemysłu, zarówno ciężkiego, jak i lekkiego. Wykonują one najróżniejsze prace i znacznie usprawniają właściwie każdą gałąź przemysłu. Niniejszy tekst przybliży nieco ich ogólny obraz oraz przedstawi kilka przykładów. Czym są maszyny przemysłowe? Mówiąc ogólnie, są to urządzenia służące do wydobywania, przetwarzania i transportu surowców...
Odkąd od marca 2018 roku został wprowadzony zakaz handlu w poszczególne niedziele, rynek e-commerce odnotował swój kolejny rozkwit. To właśnie w te dni wzrósł ruch na stronach www, a sprzedaż w sklepach internetowych zwiększyła się o ponad 55%, co przekłada się na nieprzeciętne zyski przedsiębiorców. Na korzyść zakupów online przemawia...
Wiele osób stoi przed wyborem: własna działalność czy praca na etacie? Co jest lepsze? Czy zarabianie zadowalających pieniędzy jest możliwe, mając własną firmę? Jak pozyskiwać nowe zlecenia, aby utrzymać płynność finansową? Praca na etacie Niewątpliwą zaletą pracy u kogoś jest poczucie stabilizacji. Przedsiębiorca musi nam wypłacać należne pieniądze co miesiąc. Zawsze...
Do wypadków na terenie zakładów pracy dochodzi bardzo często. Spowodowane jest to głównie zaniedbaniami ze strony pracodawców, którzy nie dostosowują warunków pracy do ogólnie przyjętych norm. Takie sytuacje nie powinny się zdarzać, ponieważ narażanie pracowników na utratę zdrowia lub życia jest karalne. W związku z tym potrzebne jest wprowadzenie...
Celem działalności każdego sklepu – czy to z branży e-commerce czy stacjonarnego – jest zdobycie i utrzymanie klientów. To daje podstawę działania, zyski i możliwości dalszego planowania. Warto zatem przekonać się, jak wykorzystać najskuteczniejsze metody na zbudowanie relacji z klientami. Promocja na start Niezwykle ważne w całej działalności, ale także w...
Ryzyko jest nieodłącznym elementem prowadzenia każdej działalności gospodarczej. Przezorny i świadomy tego przedsiębiorca, powinien jednak zrobić wszystko, aby to ryzyko zminimalizować. Podjęcie współpracy z nowym partnerem biznesowym zawsze wiążę się z pewnego rodzaju obawami – czy jest wypłacalny, rzetelny i słowny. Niektóre z odpowiedzi można poznać dopiero w trakcie...
Umiejętność robienia ładnych zdjęć nie wystarczy, aby zostać fotografem. Potrzebne jest nie tylko wprawne oko, ale przede wszystkim warsztat, budowany przez wiele lat. Dobry specjalista nie tylko potrafi uchwycić przedmiot czy osobę z jak najlepszej perspektywy, ale także przekazać emocje tak ważne m.in. w fotografii reklamowej. Pracodawcy mają...
W maju 2018 roku, gdy RODO zaczęło obowiązywać, każdy sklep internetowy miał w obowiązku dostosować się do nowych przepisów i wprowadzić zmiany w zakresie pozyskiwania oraz przetwarzania danych osobowych swoich klientów. Jak pozyskiwać zgody od użytkowników e-sklepu, by było to dostosowane do procedur majowego rozporządzenia? Nadrzędne cele RODO Jaki...