Każdy wyprodukowany towar musi mieć swoistą metryczkę zawierającą parametry techniczne produktu, jego przeznaczenie, a także wagę i nierzadko cenę. Ta metryczka to etykieta. Etykieta to nie tylko informację o produkcie, to także wizytówka firmy. Im bardziej przejrzyste informacje umieszczone na etykiecie, tym większe dany towar wzbudza zainteresowanie u odbiorców. Etykieta –...
Odkąd od marca 2018 roku został wprowadzony zakaz handlu w poszczególne niedziele, rynek e-commerce odnotował swój kolejny rozkwit. To właśnie w te dni wzrósł ruch na stronach www, a sprzedaż w sklepach internetowych zwiększyła się o ponad 55%, co przekłada się na nieprzeciętne zyski przedsiębiorców. Na korzyść zakupów online przemawia...
Carrefour Polska podpisał 24 kwietnia br. specjalne kontrakty farmerskie z siedmioma polskimi producentami warzyw i owoców. Jest to ważny element wdrażania strategii Transformacji Żywieniowej przez Carrefour. Umowy zagwarantują wysoką jakość warzyw i owoców dla klientów sieci oraz stabilność współpracy dla obu stron. Carrefour Polska przywiązuje ogromną wagę do zdrowego odżywiania,...
Różne stanowiska pracy wymagają różnych dokumentów aplikacyjnych. Nie zawsze wystarczy jedynie CV, a niekiedy warto pokusić się o zastąpienie go innym rodzajem dokumentów prezentujących umiejętności i doświadczenie. Rozwój technologii, a także duża konkurencją na rynku pracy wymaga od kandydatów kreatywności w podejściu do procesu rekrutacji, aby nie zginąć w gąszczu...
Planowanie i harmonogramowanie procesu produkcyjnego to nie tylko kwestia konieczności utrzymania odpowiedniego standardu wytwarzanych produktów, ale także oszczędność czasu, pieniędzy i zasobów firmy. Aby móc robić to efektywnie, dobrze jest wprowadzić do przedsiębiorstwa odpowiednie oprogramowanie - ERP. Planowanie produkcji - jakie korzyści niesie? Czym jest ERP? Dlaczego warto zainwestować...
Nie ma nas w Internecie, to oznacza, że nie istniejemy. W tym stwierdzeniu jest wiele prawdy, gdyż szukając produktów lub usług zaczynamy właśnie od sieci. Z tego względu bardzo ważne jest stworzenie profesjonalnego wizerunku. Jak skutecznie wyróżnić się na tle konkurencji? Z pomocą przychodzą filmy korporacyjne i filmy wizerunkowe. Cel...
Jeszcze do lat międzywojennych miejskie hotele wznoszono z myślą, niemalże wyłącznie o samym pobycie gości w mieście – akomodacja, czyli zapewnienie dachu nad głową były główną funkcją hotelarstwa. Tylko pielęgnowane od XIX wieku hotele kuracyjne stanowiły wyraźny dowód na to, iż z ową podstawową cechą hotelu miejskiego można połączyć...
SZKOLENIA Z BEZPIECZNEJ JAZDY TO POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA KIEROWCÓW, WYŻSZA ŚWIADOMOŚĆ EKOLOGICZNA ORAZ NIŻSZE KOSZTY UTRZYMANIA FLOTY FIRMOWEJ Obniżenie poziomu szkodowości floty służbowej, w tym redukcja liczby szkód parkingowych, zmniejszenie kosztów napraw mechanicznych, niższe rachunki za paliwo oraz podniesienie wydajności pracowników działających w terenie. To tylko niektóre z korzyści, jakie może...
Zaufanie klientów to najważniejsza kwestia w budowaniu prestiżowej marki. Jeśli chce się zdobyć dobrą pozycję na rynku, należy zatem dostosowywać oferowane rozwiązania do zapotrzebowania konsumentów. Warto wiedzieć, które rozwiązania płatnicze powinny być dostępne w e-sklepie. White Label Klienci cenią sobie proste oraz intuicyjne narzędzia, ułatwiające im finalizację transakcji. Operatorzy starają się...
Polacy coraz częściej decydują się na aktywny wypoczynek w górach, a developerzy wychodzą naprzeciw rosnącym wymaganiom i popytowi na konkretne usługi, planując swoje inwestycje w miejscach, gdzie spędzanie czasu w malowniczym otoczeniu jest na pierwszym miejscu. Zieleniec, mała turystyczna miejscowość w Kotlinie Kłodzkiej w tym roku obchodzi 300-lecie. To nie...