Lean management opiera się na tzw. szczupłym zarządzaniu i polega na optymalizacji i racjonalizacji w gospodarowaniu zasobami firmy. Podejście lean może być kompleksowe, czyli obejmować wszystkie zakresy działalności danej organizacji oraz zostać wprowadzone w jednym obszarze, który w konsekwencji generuje wiele korzystnych zmian na wielu innych dziedzinach. Lean management –...
Wiele osób zastanawia się nad założeniem własnego biznesu i tym, w co inwestować? Nie ma tutaj jednoznacznej odpowiedzi, gdyż w każdej branży można osiągnąć zyski, pod warunkiem posiadania odpowiedniej wiedzy teoretycznej, doświadczenia lub przynajmniej dobrze przemyślanego pomysłu. Barierą jest zawsze finansowanie. Nie zawsze można je uzyskać z banku, dlatego warto...
Celem kampanii produktowych jest promowanie sprzedaży. Zatem istotny jest nacisk na to, co się sprzedaje, aby klient miał jasno podane informacje. Korzystając z optymalnych narzędzi można monitorować postępy oraz jej efektywność. Zatem duży naciska kładzie się na promocje. Planowanie kampanii produktowej to podstawa Na rynku sprzedaży, czy usług niewątpliwie jest bardzo...
Marketing e-commerce jest potrzebny, by osiągnąć sukces w sprzedaży internetowej. Niestety, niewłaściwie przeprowadzona kampania przynosi skutek odwrotny. Oto 7 błędów w e-commerce, które mogą pogrążyć nawet najlepszy biznes. Nieodpowiednia częstość dokonywania wpisów w social media Częstość dokonywania wpisów w social media powinna być dostosowana do wybranego kanału komunikacji i grupy...
Wakacje to idealny czas na podróże. Co zrobić jednak wtedy, gdy nie mamy zbyt wiele pieniędzy na spełnienie swoich marzeń o wyjeździe na urlop? Wielu Polaków planuje swoje urlopy właśnie w letnie wakacje. To właśnie wtedy pogoda dopisuje i można spędzić czas na wiele sposobów – zarówno na wypoczynku, jak...
Agencje reklamowe to instytucje, które w swoim głównym założeniu mają za zadanie wypromować swoich Klientów – ich usługi bądź produkty. Ostatnimi czasy jednak pole działań agencji reklamowych mocno się rozrosło i zaczęły one również zajmować się PR-em. Czy tego typu instytucja faktycznie może zdziałać coś na tym polu? Od kiedy...
Branża e-commerce niezmiennie cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Sklepy internetowe nadal są perspektywiczne, przez co wiele osób decyduje się na założenie właśnie tego rodzaju biznesu. Jest to doskonała opcja szczególnie dla tych, którzy pragną zminimalizować koszty. Sklep stacjonarny to ogromna inwestycja, na którą nie każdy może sobie pozwolić. Tanie założenie...
Jeśli kiedykolwiek przyszło Ci się zmierzyć z układaniem grafiku pracy dla choćby niewielkiej firmy, z pewnością nie trzeba Ci tłumaczyć, jak trudne i odpowiedzialne jest to zadanie. Tworząc harmonogram, trzeba brać pod uwagę prawo pracy, interesy różnych stron, finansowe możliwości przedsiębiorstwa i zapotrzebowanie na pracowników. Wielu menedżerów i właścicieli...
Jednym z argumentów, jakie przytaczają zwolennicy zakupów robionych przez internet, jest oszczędność czasu. Chwalą ja sobie zwłaszcza klienci, ponieważ wygodne przeglądanie produktów, zawieranie wirtualnych transakcji i czekanie na przesyłkę to znacznie sprytniejsze rozwiązanie, niż tradycyjne bieganie po sklepach w poszukiwaniu potrzebnych produktów. Ale możliwość odzyskania wolnego czasu pojawia się...
Termin zakupu mediów odnosi się nie do kupna stacji telewizyjnych, radiowych czy wydawnictw prasowych, ale do wykupowania miejsca i czasu reklamowego w tych mass mediach. Dlaczego warto więc inwestować w zakup mediów? Aby firma mogła promować się skutecznie, powinna posiadać odpowiednią przestrzeń oraz czas, w którym będzie mogła się prezentować....