Marketing online, zwany jest także marketingiem internetowym. Pojęcie oznacza wszelkie działania, jakie podejmowane są w celu dotarcia do klienta z wykorzystaniem wszelkich możliwych kanałów przekazu dostępnych z wykorzystaniem sieci Internet. Online marketing- jak z niego korzystać? Działania marketingowe, które realizowane są w sieci dają obecnie bardzo dużo możliwości dotarcia...
W przedsiębiorstwie zatrudniającym poniżej 100 pracowników, nie ma obowiązku tworzenia służby BHP. Jednakże można powierzyć zadania służby bhp pracownikowi zatrudnionemu przy innej pracy np. na stanowisku administracyjno-biurowym. Rodzi się wówczas pytanie, czy taka osoba powinna przejść szkolenie okresowe dla służb bhp, czy dla pracowników administracyjno-biurowych? A może obydwa?...
Jest wiele branż, szczególnie usługowych gdzie biuro zwykle porasta kurzem bo większość czasu spędza się w terenie. Dla tego typu działalności warto się zastanowić gdzie warto mieć swoją przystań. Biuro niskim kosztem Dużo jednoosobowych działalności posiada biuro w domu. Jest to wygodne pod warunkiem, że ma się możliwość zaadoptowania jednego z...
Gospodarka w Polsce i skarbowcy borykają się z rosnącą szarą strefą. Temat zagrożenia już wielokrotnie podejmowali ekonomiści, ostrzegając, że skomplikowane prawo podatkowe, a zwłaszcza wysokość opłat, jakie trzeba oddawać państwu (VAT), wpływa na powiększanie się szarej strefy. Polska gospodarka ponosi duże straty przez wzgląd na rosnącą w siłę szarą strefę....
Księgowość nie bez przyczyny jest zmorą dla wielu przedsiębiorców. Skomplikowane przepisy podatkowe i groźby wysokich grzywien, jakimi mogą skutkować niedopatrzenia lub błędne zeznania finansowe. Jak ich uniknąć? Najlepiej skorzystać z usług biura rachunkowego. Biura rachunkowe – wybór należy do Ciebie Firm pod szyldem biuro rachunkowe Wrocław jest coraz więcej, dlatego w...
Każdy wyprodukowany towar musi mieć swoistą metryczkę zawierającą parametry techniczne produktu, jego przeznaczenie, a także wagę i nierzadko cenę. Ta metryczka to etykieta. Etykieta to nie tylko informację o produkcie, to także wizytówka firmy. Im bardziej przejrzyste informacje umieszczone na etykiecie, tym większe dany towar wzbudza zainteresowanie u odbiorców. Etykieta –...
Lean management opiera się na tzw. szczupłym zarządzaniu i polega na optymalizacji i racjonalizacji w gospodarowaniu zasobami firmy. Podejście lean może być kompleksowe, czyli obejmować wszystkie zakresy działalności danej organizacji oraz zostać wprowadzone w jednym obszarze, który w konsekwencji generuje wiele korzystnych zmian na wielu innych dziedzinach. Lean management –...
Wiele osób zastanawia się nad założeniem własnego biznesu i tym, w co inwestować? Nie ma tutaj jednoznacznej odpowiedzi, gdyż w każdej branży można osiągnąć zyski, pod warunkiem posiadania odpowiedniej wiedzy teoretycznej, doświadczenia lub przynajmniej dobrze przemyślanego pomysłu. Barierą jest zawsze finansowanie. Nie zawsze można je uzyskać z banku, dlatego warto...
Celem kampanii produktowych jest promowanie sprzedaży. Zatem istotny jest nacisk na to, co się sprzedaje, aby klient miał jasno podane informacje. Korzystając z optymalnych narzędzi można monitorować postępy oraz jej efektywność. Zatem duży naciska kładzie się na promocje. Planowanie kampanii produktowej to podstawa Na rynku sprzedaży, czy usług niewątpliwie jest bardzo...
Marketing e-commerce jest potrzebny, by osiągnąć sukces w sprzedaży internetowej. Niestety, niewłaściwie przeprowadzona kampania przynosi skutek odwrotny. Oto 7 błędów w e-commerce, które mogą pogrążyć nawet najlepszy biznes. Nieodpowiednia częstość dokonywania wpisów w social media Częstość dokonywania wpisów w social media powinna być dostosowana do wybranego kanału komunikacji i grupy...