Bardziej atrakcyjna wizytówka Google Moja Firma – sprawdzone sposoby

Wizytówka Google Moja Firma jest widoczna w wynikach wyszukiwania Google oraz Google Maps. To miejsce, w którym klienci mogą wystawić opinię o Twoich towarach lub świadczonych usługach. Stanowi istotną kwestię, od której zależy, czy wzbudzisz zaufanie przeglądających oraz potencjalnych klientów. Podpowiadamy, jak odpowiednio zadbać o swoją wizytówkę.

Przyciągnij uwagę przeglądających

Bez względu na to, czy masz już stronę, czy dopiero starasz się o widoczność swojej firmy w sieci – utwórz wizytówkę, która przyciągnie uwagę klientów i wyróżni Cię na tle konkurencji. Dobrym pomysłem jest umieszczenie na niej zdjęć Twojej firmy, ale także logo, produktów oraz wydarzeń, które podkreślą Twoje mocne strony. Według statystyk – firmy, które zamieszczają zdjęcia mają więcej kliknięć na stronach oraz zapytań o wskazówki dojazdu.

Opinie klientów – nieoceniona reklama

Wizytówka Google Moja Firma umożliwia klientom dodawanie opinii na temat Twoich usług. To doskonałe narzędzie do wykorzystywania marketingu szeptanego, pod warunkiem, że zamieszczane opinie w Google są pozytywne. Do zdobywana komentarzy warto podejść aktywnie i nauczyć się prawidłowej reakcji na wpisy, także negatywne. Odpowiadając na nie, pokazujesz klientom, że liczysz się z ich zdaniem.

Pozytywne opinie możesz także pozyskać z realnych aktywnie prowadzonych kont, korzystając z pomocy specjalistów w branży marketingowej. Opłacając wybrany pakiet usług, zyskujesz gwarancję przyjaznych Twojej firmie wpisów, które nigdy nie znikną. W ten sposób poprawiasz swój wizerunek w sieci i przyciągasz nowych klientów. To jeden z najprostszych i najbardziej efektywnych sposobów, dzięki któremu zyskujesz renomę, a jednocześnie Twoja wizytówka jest w pełni bezpieczna.

Dobierz podstawowe informacje

Przeglądając działania i doświadczenia swojej konkurencji, prawdopodobnie zauważysz, że firmy przypisane są do danej kategorii. Zrób podobnie – wybierz tę, na którą decydują się najwyżej cenione przedsiębiorstwa, a pozostałe możesz wykorzystać jako podkategorie. Podobnie postępuj w przypadku lokalizacji, ponieważ czasem wystarczy podać jedynie obszar swojej działalności. Nie zapomnij również o podstawowych danych, takich jak numer telefonu i przekierowanie do firmowej strony internetowej oraz informacjach na temat godzin otwarcia. Przemyśl także swój opis. Warto zawrzeć w nim słowa kluczowe, by poprawić pozycjonowanie firmy. Wizytówka Google Moja Firma może w znaczącym stopniu przyczynić się do Twojego sukcesu, a pozytywne opinie wystawiane przez użytkowników mają dużą siłę przyciągania i perswazji. Warto o nie zadbać już na starcie.

Poprzedni artykułFluktuacja kadr – jak mądrze podejść do tematu?
Następny artykułDom maklerski – co to jest i jak działa?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj